به گزارش روابط عمومی تبلیعات محیطی "تهران شهر حساس به آب"در ناوگان اتوبوسرانی تهران برای ۳۰۰۰۰۰۰ شهروند به اکران درآمد.
طی تعامل و همکاری آبفای منطقه شش با شرکت واحد اتوبوسرانی و به منظور ارتقای سطح آگاهی آحاد جامعه در اماکن عمومی پر تردد مانند شرکت واحد اتوبوسرانی بااستفاده از ظرفیتهای سامانه با هدف ترویج راهکارهای مصرف بهینه و تغییر الگوی مصرف، همیاران آب با حضور در بین مسافران با توزیع پوستر، تراکت و اقلام تبلیغاتی آنها را با روشهای کارآمد مدیریت مصرف آشنا کردند.
شایان ذکر است؛ طی هماهنگیهای بهعمل آمده باشرکت واحد اتوبوسرانی، ۴۰۰ پوستر " تهران شهر حساس به آب و ۱۰ روش صرفه جویی" در تمامی پایانه های منطقه بیست از شمال تا جنوب و از شرق به غرب ،ایستگاههای اتوبوس وداخل تمامی اتوبوس هانصب شد.